Dag numero dos (2)

Ja då har dag två påbörjats. Man kände sig som en influensa smittad zombie igårkväll. Kroppen reagerade 10 sekunder efter och man var så svag i kroppen att det kändes ohälsosamt. Och nog med d så drömde jag om julgranar och giraffer, DET KAN BARA HA MED PULVRET ATT GÖRA. Drömmer aldrig om giraffer....

Och Flora, våran smör-hund, utnyttjade situationen igår också med att dra mig med mig överallt på bakgården. Hon sa bitch till mig igår, om hon hade pratat!

En ny dag är iallafall på gång och det har gått bra hittills, inga konstigheter. Det ska bli intressant i skolan...E min hjärna på slowmo hela dagen kommer det bli tufft för kamraterna!! Mawahahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0