xtravaganza deluxe 3

Kroppen har känts någorlunda pigg och lätt men hjärnan e fortfarande på halvfart. Känner att det blir värre mot kvällarna då kroppen blir lika mör som en kalvstek...Och när jag kom hem blev det inget vila för mamsen var där och pysslade av glatta livet! Trevligt...men inte alltid. Hade ju velat lägga mig på soffan och dega fram till småtimmarna men mamsen ryckte upp mig och vi tog en sväng med smör-hunden.

Och rätt som det var hittade vi hundgården med tre stycken Powder Puffs!!! Flora sprang för glatta livet och mitt liv kändes lättare och roligare! Jaaa, hundägare blir helt till sig när deras bäbisar leker, det är en bieffekt av hundägande...Jag försöker alltid få folk att titta på varenda hund vi åker/går förbi för att "den e så söt!!!"

Så efter utflykten med alla Puffisar som dröjde i en timme drog jag mig hemåt med lättare steg och positivare anda. Bara för att smacka på positivism drog jag på ett spår av mental träning i spelaren! Mwahaha, snart kan jag flytta saker med hjärnan.

Tjingeling från en trött, glad, motiverad, tom omage. Sov gott

Kommentarer
Postat av: Carro

Bra vännen! Kämpa på! Min dag blev bättre än jag trodde! Maxade verkligen! Kämpa på och du kommer verkligen må bättre! KRAM!

2009-09-29 @ 21:46:44
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0