Insikt...

Så vad är det hemska med insikt?? Insikten att man är en riktig liten asshole som raserar sina resultat över några dagar (om än återkalleligt..)Mitt samtal med en lika kämpandes Caroline gjorde saken bättre...för några minuter...sen bar det av i fantasiland av bakelser. Å så goda de såg ut att smaka och å vilken craving jag fick. Så jag tvinga mitt betalkort i Ahmeds hand och lät honom göra grovjobbet. Jag ska ju tillägga också att det har gått ungefär 3 dagar sedan mitt samtal med Carro och under dessa tre dagar har Förkylningen tagit ett hårt grepp om mig och tumlar runt mig bland pappersnäsdukar och äckliga halstabletter. Ingen ursäkt till mitt beteende men en jobbig fas e d allt!!!>(

Caroline har skrivit på sin blogg och jag måste även göra så eftersom detta är inkluderat mig i hur vi ska peppa varandra till att satsa på. Alltså på måndag den första februari ska jag dra min sura nuna till xtravaganza centret i Uppsala och motvilligt med bestämt ställa mig på vågen och se den förödelse jag åsamkat. Sedan ska den snart forna knubbsälen Carro och den fortfarande högst levande knubbsälen AnnSofie köra ett stenhårt race genom denna vintermånad och peppa varandra VARJE dag!!!Den peppningen kommer jag behöva mer än min något starkare psykiska vän Carro just nu.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Carro

We can do it! Oh yes we can!!

Men du måste fortsätta blogga min vän! Så jag kan ha koll på dig också! :)

2010-02-07 @ 21:09:36
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0