Nya tag för 2010

Så nu har det gått ett bra tag sen jag började med Xtravaganza och jag har hunnit tappa 17 kg fram till jul! Det har varit kämpigt under julen med maten och det har varit långt ifrån xtravaganza tallrikar. Ssnarare orgier av fluffiga bakelser och god mat!!:) Mums, men vill man leva i sitt rosa fluffmoln går man också upp i vikt...

Var det värt det? Jo, men det suger att ens kropp är en uppsugningssvamp för fett och socker. Inte mycket att göra än att inse sin lott i livet att alltid se upp med dessa underbara och söta små frestelser...Det som har räddat mig under december och början av året är ändå träningen! Let the fat melt!!!Wuhu!!!
Så nästa steg är att börja på helfart igen, vilket jag gjorde i måndags. Det har gått sådär...har fuskat under veckan, känns extra tufft att ta upp detta igen. Det var tufft att ta detta på helfart igen i december, trodde det berodde på juletiden och allt vad detta innebär men nu e jag inte så säker på den saken...Har motivationen helt försvunnit även om jag Vill sätta igång igen eller var helfart på 6 veckor väldigt tufft utan att jag la märke till detta??? Helfarten höll i sig i 4 dagar men sen åt jag popcorn och så har det varit under resterande kvällar, popcorn på kvällen! Jag är inte glad och jag försöker klura ut vad som gör att min motivation/vilja att fortsätta helfarten tryter.
The million dollar question!!! 

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt att du börjat blogga igen!! Gick in lite av en slump och tänkte: inte har hon... jooo men va faan?? ;) KUL gumman! PUSS

2010-01-17 @ 10:51:33
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0